Obecnie pierwsze wolne terminy na szkolenia z wystąpień publicznych będą w połowie czerwca.
Co możesz osiągnąć dzięki wykorzystaniu storytellingu w prezentacjach biznesowych? Czego możesz się z tego nauczyć?
Storytelling ma duże znaczenie w biznesie, ponieważ przekształca złożone pomysły w porywające opowieści, które przyciągają uwagę i jasno przekazują wiadomości. To potężne narzędzie do emocjonalnego zaangażowania, sprawiając, że komunikaty głębiej rezonują z publicznością. Poza samą komunikacją, storytelling jest narzędziem strategicznym, które może wpływać na decyzje, wywoływać zmiany i budować silną kulturę organizacyjną. Wyróżnia marki na konkurencyjnych rynkach i wzmacnia przywództwo, uczyniając wizje wyrazistymi i zrozumiałymi. Opanowanie sztuki ostorytellingu wyposaża profesjonalistów w wszechstronny zestaw umiejętności niezbędnych do sukcesu w dynamicznym krajobrazie nowoczesnego biznesu.
Tematy szkolenia z zakresu wykorzystywania storytellingu w prezentacjach biznesowych
Szkolenie z technik storytellingu
- Techniki storytellingu stosowane w biznesie
- Struktury storytellingu wykorzystywane w prezentacjach biznesowych
- Archetypy storytellingu dla skutecznej komunikacji
- Storytelling dla różnych scenariuszy biznesowych
- Elementy dobrej historii
- Tworzenie własnej narracji z praktycznym zastosowaniem podczas spotkań i prezentacji
Tworzenie prezentacji biznesowych opartych na historiach
- Struktura dobrej przemowy
- Elementy storytellingu w prezentacji
- Narzędzia retoryczne
- Moc storytellingu w biznesie
- Tworzenie niezapomnianych przemówień
- Mowa ciała
Jak przedstawiać naukowe lub techniczne tematy za pomocą storytellingu
- Storytelling podczas przedstawiania technicznych tematów
- Jak dostosować slajdy PowerPoint dla osób niebędących ekspertami
- Przedstawianie nauki osobom niebędącym ekspertami
- Jak zaangażować publiczność
- Jak upraszczać złożone tematy
- Jak prezentować dane finansowe osobom spoza branży finansowej
- Jak prezentować dane techniczne osobom spoza branży technicznej
- Jak prezentować dane naukowe osobom niebędącym naukowcami
Jak skutecznie prezentować jako lider
- Tworzenie emocjonalnej więzi publicznością
- Kreowanie narracji Twojego biznesu
- Zaangażowanie publiczności poprzez storytelling
- Sposoby wpływania na publiczność
- Perswazyjne techniki storytellingu w biznesie
- Co robić, a czego unikać
Kwestie organizacyjne szkolenia wystąpień publicznych
Czas trwania
Szkolenie dopasowuję do potrzeb danej osoby lub firmy. Rekomendowany czas trwania szkolenia to 2 dni po 8 godzin. Istnieje też możliwość cyklicznych, cotygodniowych zajęć lub skróconych 2 lub 4-godzinnych warsztatów z zawężonego obszaru. Klient sam określa, które obszary mają być ujęte w szkoleniu.
Uczestnicy
W warsztatach z wystąpień publicznych stacjonarnie lub online może wziąć udział od 1 do 12 osób. Ze względu na specyfikę szkolenia nie prowadzę go w bardzo dużych grupach. W sytuacji kiedy będzie więcej uczestników mogę poprowadzić wykład na temat wystąpień publicznych i autoprezentacji. W tej kwestii zapraszam do indywidualnego kontaktu.
Miejsce szkolenia
Wybrane miejsce na terenie Polski. Moim głównym miejscem prowadzenia szkoleń jest Warszawa.
Cena obejmuje
-Uczestnictwo w szkoleniu
-Materiały do zajęć
-Indywidualną analizę potrzeb szkoleniowych
-Certyfikat uczestnictwa
Forma
Szkolenie z wystąpień publicznych może się odbywać:
-Stacjonarnie w wybranym miejscu w Polsce
-Online w interaktywnej formie
Język
Oprócz szkoleń i warsztatów z prezentacji w języku polskim istnieje możliwość zamówienia szkolenia w całości po angielsku lub łączonego- część odbywa się po polsku, a część po angielsku. Niektóre zespoły borykają się z komunikowaniem po angielsku, więc takie szkolenie z wystąpień publicznych po angielsku może im pomóc przełamać bariery.
Magda Fiałkowska-Kern trener wystąpień publicznych
Posiadam unikatowe połączenie doświadczenia i wykształcenia z wielu dyscyplin, które pomagają mi kompleksowo przygotować klientów do wystąpień. Ze studiów na SGH, doświadczenia w pracy w korporacji oraz z sukcesu prowadzenia swoich firm wyniosłam wiedzę dotyczącą biznesu, sprzedaży, etykiety biznesowej oraz najnowszych standardów. W ostatnim czasie udzieliłam bardzo wielu wywiadów, dla telewizji, prasy i radia, co tylko jeszcze bardziej mi uświadomiło, jak dużo daje pewność siebie przez kamerami i umiejętności autoprezentacji.
Drugim filarem jest psychologia i coaching. Jestem magistrem psychologii na SWPS, certyfikowanym trenerem UW oraz coachem na poziomie PCC akredytowanym przez międzynarodową instytucję International Coach Federation. Ukończyłam studia podyplomowe z coachingu, zaawansowany kurs coacha biznesowego oraz kilkadziesiąt szkoleń z zakresu umiejętności miękkich.
Trzecim filarem jest działalność sceniczna. Jako jedyna Polka występowałam w musicalu kubańskim „Conoce mi Cuba”. Uczyłam się w szkole muzycznej I stopnia w klasie wiolonczeli, a później w II stopnia w klasie wokalu jazzowego. Występowałam na niezliczonej ilości koncertów i festiwali. Przez wiele lat pracowałam nad opanowaniem tremy, która spędzała mi sen z powiek, a dzisiaj wsparta o swoje doświadczenia oraz wiedzę potrafię pomóc osobom, które również tego doświadczają.
Czwartym filarem mojej działalności jest TEDxZurich, w którym pełnię rolę Head of Speakers oraz rolę trenerki TEDxWarsaw. Przygotowuję mówców do ich niezapomnianych wystąpień oraz projektuje ich proces przygotowania. Do tej pory wsparłam merytorycznie mówców z kilku edycji. W 2021 zostałam wybrana jako jedna z 11 najlepszych trenerów wystąpień publicznych na świecie, według rankingu Coach Foundation.